Translate

יום שישי, 14 ביוני 2013

אחי מעורר השראה (או: על קמפיין סתיו/חורף 2013 של פראדה)

כפי שכבר נכתב כאן בעבר הקמפיינים האחרונים לאופנת הגברים של פראדה לגמרי גומרים אותי... הבחירה האסטרטגית  של החברה לא לבחור בדוגמן או לדבוק בפרזנטור מסוים אלא לבחור מספר שחקנים (או כפי שבית האופנה מכנה אותם: "חוקרי אופי בני זמננו"...) איכותיים כאשר נעשה שימוש ב"הילה" שהם מביאים עימם על מנת להקרין על המותג עצמו זאת במטרה שתתורגם ותדע להעביר את האוירה והתחושה שהמותג מנסה להעביר לגברים הנחשפים לקמפיין. הבחירה במספר מפרסמים כמובן נועדה כדי לפנות לקהל גילאים רחב יותר וגם בכדי להמנע מפרזנטור מסוים שיהיה מזוהה עם המותג ויוכל להרוס את שמו במקרים מסוימים (ראו ערך לאנס ארמסטרונג וטייגר וודס) או להתעלות על המותג עצמו. כמו כן, רענון המשתתפים בכל עונה מגביר את יחסי הציבור ויוצר עניין מחודש ו"רולטת ניחושים" של מי יקח חלק בקמפיין.

בין השמות שעיטרו את הקמפיינים בעבר ניתן למצוא בין היתר את: הארוי קייטל, גארי אולדמן, אדריאן ברודי, בניסיו דל טורו, ארון פול ג'ונסון, ג'יימי בל, ג'ארט הדלנד... כולם כמובן גברים שאינם מסתכמים בפנים יפות, אלא מביאים תוכן ואפיל מסוים בזכות תפקידים שגילמו על המסך הגדול. לקמפיין סתיו/חורף 2013 נבחרו (בגאוניות): כריסטוף וולץ, טרי מהאוסקר ש"גזר" (ו"חטף" מפיליפ סימור הופמן) על הופעתו ב"ג'נגו חסר מעצורים" של טרנטינו. בן ווישאו, טרי מהופעתו ב"ג'יימס בונד" האחרון בתפקיד Q ועזרא מילר (המדהים) ראינו השנה ב"חייבים לדבר על קווין" ו"כמה טוב להיות פרח קיר". הקמפיין כהרגלו צולם על ידי דיוויד סימס וכולו ברוח "הגל החדש" של שנות ה-60 עם טוויסט מודרני. הנה תמונות ראשונת ומעוררות השראה לפניכם.

Image via david sims

Image via David Sims

Image via David sims

אפשר בבקשה לחיות בתוך העולם האדג'י אסתטי שהם בראו בתמונות? מבחינתי מחר הייתי כבר רוכש את כל הקולקציה לו הדבר היה יתכן. מה חשבתם? את מי הייתם מלהקים לקמפיין הבא?